Garancia dostupnosti 99,9 %
Garancia dostupnosti – SLA (Service Level Agreement) – v prípade výpadku služieb vám vrátime pomernú časť z mesačného prenájmu stránok balíčka Premium alebo Partner.
Vysokú dostupnosť služieb si môžeme dovoliť garantovať vďaka kvalitnému hardvéru a virtualizačnej technológii (cloudu), ktoré využívame. V praxi táto zmluvná garancia znamená, že doba výpadkov za jeden kalendárny mesiac nesmie presiahnuť spolu 43 minút. V prípade, že aj napriek všetkej našej snahe a nonstop dohľade, výpadok za kalendárny mesiac presiahne túto hodnotu, vrátime vám pomernú časť predplatného balíčka Premium alebo Partner.
Využívame nezávislú meraciu službu monitoring-serveru.cz, ktorá meria v intervale 1 minúty stránku http://premium.flox.cz, umiestnenú na infraštruktúre balíčka Premium. Výsledky z merania sú verejne dostupné (viz. odkaz na konci tejto stránky) - každý si tak môže aktuálnu funčnosť našich služieb sám kedykoľvek skontrolovať.
V prípade výpadku služieb sú naši administrátori automaticky informovaní okamžite, a to ako pomocou e-mailových správ, tak prostredníctvom SMS a volaní. Okamžite začnú vzniknutú situáciu riešiť. V prípade, že výpadok spolu za kalendárny mesiac presiahne garantovanú hodnotu, požiadajte o vrátenie predplatného pomocou tohto formulára.
Mesačná dostupnosť stránok | Percento vrátenej čiastky z balíčka Premium a Partner |
Menšia než 99,9 % | 10 % |
Menšia než 99,0 % | 50 % |
Menšia než 98,0 % | 100 % |
Služba Garancia dostupnosti sa vzťahuje na balík Premium a Partner redakčného systému na tvorbu e-shopu a webstránky od BiznisWeb. Za smerodajný výpočet dostupnosti považujeme nezávislú meraciu službu monitoring-serveru.cz. Výsledky z merania a metodika merania sú verejne dostupné (viz. odkaz na konci tejto stránky). O vrátenie predplatného je nutné požiadať do 30 dní od konca predmetného mesiaca pomocou tohto formulára (vrátenie nenastáva automaticky). Na neskoršie žiadosti nebude braný ohľad.
SLA sa nevzťahuje na akékoľvek nedostupnosti, pozastavenia alebo ukončenia služieb: spôsobené faktormi mimo našu primeranú kontrolu, vrátane prípadnej udalosti vyššej alebo úradnej moci; spôsobené zariadením, softvérom alebo inou technológiou tretích strán, okrem zariadení tretej strany pod našou priamou kontrolou. SLA sa nevzťahuje na prípady deaktivácie služieb z dôvodov neuhradenia faktúry za služby; a na plánované výpadky z dôvodu údržby zariadení v nočných hodinách.
Výsledky z merania sú dostupné verejne na tejto adrese.