Správa používateľov - sekcia Klienti
V administrácii systému FLOX môžete pridávať používateľov a zaraďovať ich do rôznych skupín. Priradíte im práva na administráciu webstránky alebo na prehliadanie obsahu chráneného heslom.
Možnosť registrácie navštevníkov na vašej webstránke či e-shope má viacero výhod. Používateľ si po prihlásení na web môže upraviť osobné údaje, zmeniť prihlasovacie meno a heslo, prezrieť si históriu nákupov a priebeh vybavenia poslednej objednávky, môže sa dostať k zaheslovaným stránkam alebo k výhodnejšiemu cenníku produktov. Pre registráciu je dostupných viacero možností nastavenia, čo sa týka registračného formulára, notifikačných správ, schválenia registrácie či deaktivovania.
Do systému dokážete jednoducho pridať nové osoby a firmy a upravovať existujúcich používateľov. V detaile osôb či firiem potom vidíte ich kontaktné údaje, adresy, i objednávky. Môžete ich zaradiť do rôznych skupín a vytvoriť nové heslo pre prihlásenie sa na váš web. K firmám dokážete priradiť osoby a naopak.
Každého používateľa je možné zaradiť do jednej alebo viacerých skupín. Podľa toho im budú pridelené práva spravovať alebo vidieť určitý obsah na vašom webe.
Napríklad skupina ADMINISTRÁTORI má prístup ku kompletnej správe webu a skupina REGISTROVANÍ má obmedzené práva. T tom prípade môže len prezerať web a editovať svoj profil, dostane sa k stránkam chránených heslom. Má prístup k administrácii svojich údajov a vidí svoje objednávky.
Novoregistrovaných používateľov alebo ľudí s objednávkou je možné automaticky selektovať do skupín.
Import osôb ponúka možnosť hromadne doplniť a upraviť tieto údaje: pridať nových klientov, používateľov, upraviť údaje viacerým osobám, aktivovať/deaktivovať používateľov, priradiť, preradiť osoby do rôznych skupín a tiež aktivovať/deaktivovať osobe odoberanie newslettera. Import sa realizuje prostredníctvom súboru vo formáte XLS.