Tvorba internetového obchodu
Rozhodli ste sa založiť internetový obchod? S BiznisWebom máte k dispozícii všetky funkcie pre založenie internetového obchodu, ktorý zarába:
- vytvorenie eshopu s vlastným dizajnom alebo možnosť výberu z moderných e-shop šablón, ktoré sú optimalizované pre všetky zariadenia,
- multi jazykové verzie pre eshop a rôzne meny v jednej administrácii v najlepšom pomere cena/výkon,
- varianty produktov s príplatkom,
- doplnkové informácie, parametre a vyhľadávanie podľa nich,
- komentáre produktov,
- súvisiace (odporúčané) produkty,
- fotogalérie a videá k produktom,
- prepracovaný zľavový systém,
- vlastný fakturačný systém,
- notifikačné e-maily,
- import a export z a do Excelu a XML,
- sklad
- napojenie na dopravcov
- QR platby
- viac ako 15 platobných brán, či kartových systémov pre internetové obchody
a mnohé ďaľšie funkcie pre internetový obchod.
Ak ešte nemáte vytvorený internetový obchod na nezáväzný test zdarma, prosím tu si ho vytvorte:
Chcete predávať napr. oblečenie, pričom každá veľkosť má mať inú cenu? Tento problém riešia cenové varianty. Produkt sa nachádza v systéme len raz a klient si po kliknutí na jeho detail vyberie potrebný variant. Podľa toho sa mení i výsledná cena.
Neplatí, že každý variant musí mať inú cenu. Varianty môžu slúžiť aj na bližšie špecifikovanie tovaru, ktorý si chce zákazník objednať. Napríklad kupuje tričko a vo variantoch si vyberie farbu, pričom cena sa nemení.
V systéme sú dva druhy variantov – cenové, kedy variantu priradíte úplne novú, konečnú cenu a necenové, resp. príplatkové, v tomto prípade cenu nemeníte, alebo zadáte príplatok, ktorý sa priráta k základnej cene.
Každému produktu môžete priradiť jednu alebo viac značiek, tzv. indikátorov. Napr. novinka, akcia, výpredaj. Indikátory sú viditeľné v anotácii v katalógu produktov a samozrejme aj v detaile produktu.
Vytvoríte ich a upravíte v nastaveniach vo svojej administrácii. Vzhľad značiek môže mať podobu štylizovaného textu, tzn. textu zvýrazneného farebným pozadím, alebo obrázka, vďaka ktorému môžete dať indikátoru vlastný dizajn.
Produktom môžete okrem hlavného obrázka pridať i ďalšie obrázky. Môže ísť o náhľady na produkt zo všetkých strán, rôzne farebné variácie tovaru a podobne.
Tieto obrázky sa zobrazia vo vašom e-shope v detaile produktu pod dlhým popisom v záložke GALÉRIA.
Jedná sa o rôzne parametre protuktu, slúžiace na jeho bližšie a prehľadné špecifikovanie.
Napríklad doplnkové informácie notebooku budú obsahovať údaje ako: pamäť, uhlopriečka displeja, rozlíšenie, mechanika, operačný systém, hmotnosť, USB a podobne.
Zobrazujú sa v detaile produktu v záložke DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE. Nastavíte ich v administrácii vašej webovej stránky prostredníctvom funkcie doplnkové polia.
Ak v administrácii stránky povolíte komentovanie produktov, zákazníci budú môcť pridávať komentáre, ktoré sa zobrazia v detaile produktu v zálozke DISKUSIA.
Komentáre predstavujú dobru spätnú väzbu pre vás a referencie pre ďalších zákazníkov, ktoré môžu zásadne ovplyvniť ich nákupné rozhodovanie. Diskusia poskytuje taktiež priestor na otázky o produkte smerujúce na vás.
Každému produktu je možné zadať krátky a dlhý popis.
Krátky popis slúži na výstižné charakterizovanie produktu pár slovami. Zobrazuje sa už v anotácii v katalógu produktov a samozrejme tiež v detaile produktu.
V dlhom popise produkt môžete detailne popísať. Obsahuje funkcie textového editora, vďaka ktorému dokážete nie len meniť formát písma, ale pridať i obrázky, hypertextové odkazy, či videá.
Tu nájdete viac info o tom, ako sa dá u nás založiť eshop na mieru, aká je cena internetového obchodu a či možno upravovať dizajn eshopu na mieru.
Zákazníkovi môžete ponúknuť alternatívne produkty. Môže ísť o produkty, ktoré s práve prezeraným tovarom nejako súvisia (napr. k notebooku navrhnete vhodnú tašku, myš, reproduktory, software) alebo iný výrobok, ktorý má podobné parametre, či ďalšie produkty od rovnakého výrobcu. Výber je len na vás.
Alternatívne produkty sa zobrazujú v spodnej časti detailu produktu.
Tovar, ktorý si zákazník z vášho e-shopu vybral sa ukladá do nákupného košíka. Klient môže ďalej pokračovať v nákupe a kedykoľvek sa vrátiť späť do košíka alebo z nákupného košíka prejsť k objednávke.
Priamo v nákupnom košíku zákazník môže meniť počet kusov objednaného tovaru alebo odstrániť produkt, ktorý sa rozhodol nekúpiť. Zobrazuje sa tu obrázok, názov a varianty vybraného tovaru, jeho cena.
Nákupný košík môže mať podobu výsuvného okna, ktoré za vysunie z hornej časti monitora alebo ako samostatná stránka, zobrazí sa v obsahovej časti vašej webovej stránky. Vzhľad nastavíte v administrácii stránky.
Aby sa Vašim zákazníkom v e-shope nakupovalo ešte lepšie ako doteraz, pridali sme do FLOX ďalšiu skvelú funkciu. Ide o cenovú úsečku. Pohybom po cenovej úsečke si návštevník e-shopu ľahko nastaví škálu "od do" a tým vyfiltruje iba produkty patriace do tohoto cenového rozmedzia. Zákazníci môžu produkty filtrovať aj podľa rôznych parametrov (napr. výrobca, veľkosť, farba).
Voliteľné je i zoradenie produktov - podľa ceny, názvu a najnovšie pridaných produktov.
Kliknutím na tlačítko OBJEDNÁVKA v nákupnom košíku sa zákazník dostane k objednávkovému formuláru. Objednávkový formulár obsahuje zhrnutie objednávky a polia pre výber spôsobu doručenia a platby, adresu pre doručenie, e-mail, darčekový certifikát a poznámky klienta. Polia objednávkového formulára nastavujete v administrácii stránky.
Ak je klient u vás zaregistrovaný a pred nákupom sa prihlási do svojho konta, kontaktné údaje bude mať predvolené, nemusí ich znova vypĺňať. Je tu možnosť pridať viac adries pre doručenie (napr. adresu domov, adresu do práce) a potom len vybrať tú správnu.
Po kliknutí na OBJEDNAŤ príde zákazníkovi potvrdenie objednávky na e-mail a vám pribudne v administrácii nová objednávka.
V detaile produktov sa nachádzajú tlačidlá pre zdieľanie na sociálnych sieťach Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn, WhatsApp a tlačidlo pre zaslanie e-mailu. O vašej ponuke sa tak prostredníctvom zdieľania na sociálnych sieťach dozvie viac ľudí a budete mať šancu získať nových zákazníkov.
Zákazník e-shopu môže zaplatiť priamo cez internet prostredníctvom platobných systémov. Vo vašom internetovom obchode môžete mať tieto platobné systémy: QR platby, PayPal, platby kreditnými kartami Visa, MasterCard, Maestro (GP WebPay), platobné brány GoPay, TrustPay, ComGate, PayU, Besteron, Computop. Online platby: TatraPay, Sporopay, VÚB platby, UniPlatba.
V našej ponuke je i implementácia splátkových systémov HomeCredit, Cetelem, Quatro.
V prípade potreby doprogramujeme za poplatok akýkoľvek iný systém.
Registráciou e-shopu do porovnávačov produktov môžete zvýšiť počet návštevníkov a predaj. Taktiež zlepšíte pozíciu vo vyhľadávačoch ako Google. Porovnávače produktov predstavujú priestor pre budovanie kvalitných spätných odkazov na produkty aj samotnú webovú stránku.
BiznisWeb.sk podporuje najdôležitejšie porovnávače produktov ako Heureka, Zboží, Google nákupy, Glami, PriceMania, Tovar, Najnákup. Pravidelne prebieha export produktov prostredníctvom XML feedu z e-shopu do týchto porovnávačov.
Návody pre vytvorenie internetového obchodu
Chcete vidieť, ako vyzerá administračné rozhranie produktov v internetovom obchode?
Ako pridať novú kategóriu do internetového obchodu?
Ako pridať nový produkt do internetového obchodu?
Kompletné návody na vytvorenie internetového obchodu a prácu s produktami nájdete v menu: Návody - Produkty