Skúsená zákaznícka podpora
Prechod e-shopu na novú platformu môže byť zložitý proces. S naším Onboarding Managerom na to nebudete sami a bude vás sprevádzať celým procesom začatia spolupráce.
Sme vám k dispozícii 8:00 -16:00 v pracovných dňoch a ponúkame individuálny prístup na zákazníckej podpore, ktorá zahŕňa napríklad pomoc s nastavením e-shopu cez videohovor.
V balíčku Partner máte k dispozícii 2 hodiny mesačne s kolegami z našej zákazníckej podpory, ktorí vám pomôžu s nastavením e-shopu (napr. vloženie pixelu pre Zrovnávame cez Google Tag Manager, drobné CSS úpravy).
Nad rámec balíčka si môžete dokúpiť ďalšiu pomoc cez videohovor za 60 €/hod.
Chcete školenie na prácu s administráciou alebo rady a konzultácie pre lepší úspech e-shopu? Napíšte nám.
Spolupracujeme s agentúrami, ktoré dokážu ponúknuť odbornosť za férovú cenu. Pre vás to znamená kompletnú starostlivosť v oblastiach: zvyšovanie návštevnosti e-shopu z vyhľadávačov (SEO), manažment PPC reklám a sociálnych sietí, copywriting.
Proces začatia spolupráce:
1. Úvodné konzultácie. Spoločne sa stretneme online na približne pol hodinovú schôdzku, počas ktorej sa podrobne zoznámime s vašim zámerom a rozsahom projektu. Táto konzultácia vašich plánov je bezplatná.
2. Analýza potrieb. V tejto fáze sa zameriavame na dôkladné pochopenie vašich potrieb v prostredí e-shop riešenia BiznisWeb Partner a získanie informácií o náročnosti vývoja. Bez nich nemožno poskytnúť adekvátnu ponuku. V prípade zložitejších projektov môžeme odporučiť platenú analýzu na získanie presnejších odhadov. Radi vám poradíme, aká možnosť je pre váš projekt najvhodnejšia.
3. Cenová ponuka, ktorá môže mať viac verzií, podľa náročnosti projektu sa líši doba dodania.
4. Začatie práce. Vytvorenie e-shopu. Je vyžadovaný súhlas s obchodnými podmienkami služby BiznisWeb Partner.
Radi vám pomôžeme s migráciou e-shopu z vášho súčasného riešenia a poskytneme vám školenia v administrácii BiznisWebu. Počas celej spolupráce vám bude k dispozícii projektový manažér.