Retino
Komplexné a pohodlné automatizované riešenie na vrátenie tovaru a reklamácie pre váš e-shop.
Vratky a reklamácie s úsporou až 75% času. Cenník Retino. Informujte sa o aktuálnych možnostiach priamo u dodávateľa Retino. Kontakt na Retino
Vyskúšať Retino zadarmo
Čo umožňuje Retino: od založenia prípadu po jeho uzavretie zjednoduší život ako vám, tak aj vašim zákazníkom. S Retino máte všetko na jednom mieste - od centra riešenia problémov až po sledovanie priebehu prípadu.
Zákazníci sa môžu jednoducho odbaviť sami priamo na vašom e-shope vďaka chytrému integrovanému portálu. Retino sa postará nielen o reklamácie, ale aj o spätnú dopravu z rôznych miest EÚ. Zákazníci sú v obraze vďaka informáciám o priebehu ich vrátenia alebo reklamácie a každý prípad má svoju sledovaciu stránku, čo znižuje počet dotazov na zákaznícku podporu.
Administrácia Retina poskytuje detailnú históriu každého prípadu, vrátane všetkej zákazníckej komunikácie, zmien stavov a spracovaných refundácií. Systém sleduje termíny a umožňuje jednoduché zadanie čísla účtu pre rýchle refundácie. Štatistiky a reporting poskytujú prehľadné informácie o spätných procesoch.
Po uzavretí prípadu môžete získať spätnú väzbu od zákazníkov prostredníctvom dotazníka spokojnosti, a najlepšie e-shopy obdržia certifikát Bezproblémové Reklamácie. Retino tiež zvláda komunikáciu s medzinárodnými zákazníkmi v 10 jazykoch a zabezpečuje spätnú dopravu v 23 krajinách EÚ.