Do reklamného textu skúste vložiť dynamické kľúčové slovo
Do nadpisu popisku v Google vložte {Keyword:}, v prípade eTargetu #KEYWORD# (pre eTarget viac info tu). Ide o tzv. dynamické kľúčové slovo. Dynamické kľúčové slovo je kľúčové slovo, ktoré spustilo zobrazenie inzerátu. Vďaka tomu sa v nadpise vždy zobrazí relevantnejšie kľúčové slovo a na Váš odkaz sa tak môže viac klikať. Viac info s príkladmi na: http://google-cz.blogspot.com/2009/07/dynamicke-promenne-v-adwords-uplny.html ... najdôležitejšie z článku:
V praxi to funguje tak, že napíšete napríklad takýto inzerát:
{Keyword:Topánky} s 50% zľavou
Kúpte topánky online za polovičnú
cenu. Dodanie do 3 týždňov.
www.example.com
V zozname kľúčových slov máte tieto kľúčové slová:
topánky
poltopánky
lodičky
športová obuv
tenisky
Všimnite si makro {Keyword:Topánky} v texte inzerátu. Tento kód hovorí systému AdWords: "sem vlož kľúčové slovo, ktoré inzerát spustilo". Tzn., ak hľadá používateľ na Google [topánky], zobrazí se inzerát s nadpisom "Topánky s 50% zľavou". Ak hľadá [poltopánky], zobrazí sa nadpis "Poltopánky s 50% zľavou".
Dôležité upozornenie: vloží sa naozaj vždy len klúčové slovo, ktoré je v zozname kľúčových slov, nie výraz, ktorý napísal používateľ do políčka vyhľadávania. Keď teda niekto hľadá [lacné poltopánky], zobrazí sa opäť nadpis "Poltopánky s 50% zľavou" (nie "Lacné poltopánky s 50% zľavou"). To umožňuje väčšiu kontrolu nad konečnou podobou inzerátu.