5.3.2024
- Pridané Google consent mode V2, ak je zapnuté GTM alebo GA4.
- Štrukturované dáta pre SEO. V krátkej budúcnosti tieto údaje budú použité priamo na stránke cez šablónu (t.j. bez použitia blokov). Ak v sekcii Stránky alebo Produkty myšou prejdete nad riadkom s jazykom, na hover efekt sa zobrazí možnosť upraviť štrukturované dáta pre danú jazykovú verziu. Viac o význame štrukturovaných dát pre SEO sa dočítate aj priamo v Google nápovede.
- Nové možnosti vo filtroch pre varianty produktov - atribúty. Úprava zobrazenia hodnôt variantov typu Checkbox vo Filtri produktov. Doplnené nastavenie filtra, ktoré umožňuje namiesto skrytia hodnôt ich zobraziť ako neaktívne.
- Aktualizácia PayPal platobnej brány.
- Nový modul pre DPD (CZ).
- Do BiznisWeb API pribudla konečná cena produktu "final_price" a skladových variánt (cena s DPH vrátane započítaných zliav).
- Ďalšie vylepšenia SEO:
- Kategórie v Detaile produktu.
- Preklik z Doplnkových informácií v Detaile produktu na predfiltrovanu hlavnú kategórii tohto produktu.
- Nadpisy úrovne h2 aj do blokov Produkt z, Obsah kategórie, Novinky, Galéria a pre blok Rázcestník (pre všetky rozloženia).
- Opravy chýb - výpis chýb pri uložení kurzu mien, deaktivácia watchdog pre snapshoty, kontrola duplicity jobu pre importy.
- Parametre produktu do exportu Pohody.
- Doplnené načítavanie ďalších položiek v bloku Novinky, Galéria a Guestbook bez znovunačítania stránky (ako Produkty).
- Pridaná trieda pre políčko v bloku Formulár (na zvýraznenie, usporiadanie viac poli na jeden riadok vo vybraných šablónach).
- Nahradenie knižnice pre Históriu v prehliadači pre ajaxové načítavanie.
- Opravená chyba, kde sa po zmene množstva v košíku mohol zmeniť obrázok konkrétneho variantu na defaultny produktový obrázok.
- Doplnené info o vyhladatelnosti pre doplnkové polia v detaile produktu (len atribúty) - pre šablóny.
- Opravený náhľad v administrácii na niektoré bloky, ktoré zobrazujú produkty v prípade, že je jazyková verzia deaktivovaná (v atribútoch).
- Nové možnosti vo filtroch u atribútov - neskrývať checkboxy, ktoré neobsahujú žiadne produkty,...
- Oprava skloňovania + odriadkovania v emaili, keď sa zmení počet kreditov - napr. pri zmene statusu objednávky.
Google consent mode V2
Google consent mode V2 zvyšuje ochranu súkromia používateľov a umožňuje lepšiu personalizáciu. S implementáciou si nemusíte lámať hlavu, postarali sme sa o to, aby Vaše personalizované reklamy korektne fungovali aj po 6. 3. 2024.
Ak vo svojom e-shope používate GTM alebo GA4 a náš Cookie Manager (Nastavenie - Súkromie a zabezpečenie, resp. v prípade jazykových verzií Nastavenia - Jazyky - Správa súkromia), potrebné parametre ad_user_data a ad_personalisation pribudnú automaticky.