Aké funkcie Zboží.cz podporuje BiznisWeb.sk?
Chcete zvýšiť predaj svojich produktov? Nových zákazníkov vám privedú aj porovnávače produktov. Pre eshop s českou jazykovou verziou odporúčame Zbozi.cz. Viac informácií o tom, ako to v porovnávači Zboží funguje, nájdete aj priamo v nápovede.
Ak máte váš eshop už zaregistrovaný na portáli Zbozi.cz, nastavte si export produktov v administrácii svojho e-shopu.
Aké funkcie Zboží.cz podporuje BiznisWeb.sk?
Základné nastavenie eshopu pre Zbozi.cz nájdete v sekcii NASTAVENIA / PRODUKTOVÉ POROVNÁVAČE / ZBOŽÍ.CZ. Dolaďte si svoj XML feed pre optimálne zobrazenie produktov pre Zboží:
Na čo slúži:
- Predvolený termín dodania – nastavenie
- Predvolené Zboží CPC – nastavíte maximálnu cenu, ktorú ste ochotní ponúknuť za preklik.
- Exportovať doplnkové polia - do feedu sa budú ťahať aj doplnkové polia vašich produktov. Vaše doplnkové polia budú v Zboží.cz fungovať ako filter podľa parametrov produktu (napr. farba, materiál, druh). Návštevník Zboží.cz tak rýchlejšie nájde čo potrebuje, teda i váš produkt.
- Tag PRODUCTNAME pre Zboží.cz funguje na tom istom princípe ako pre Heuréku.
- Pridať varianty k názvu produktu – vloží priradené varianty k názvu produktu. Tag <PRODUCT> bude mať potom napr. takýto tvar "Roxy kabelka Farba oranžová, Materiál umelá koža"
- Prenos jednotkovej ceny – ak používate merné jednotky, aktivácia tejto funkcie dosadí do XML cenu za mernú jednotku a nie predajnú cenu. Napr. ak predávate podlahy cena za m2 je 11€ (t.j. cena mernej jednotky) ale cena balenia je 19 € (t.j. predajná cena), do Zboží.cz pošlete nižšiu cenu = 11 €, čo je pre vás výhodnejšie
- Erotic goods – toto políčko zaškrtnite v prípade, že ponúkate tovar erotického charakteru. Následne sa budú vaše produkty na Zboží.cz zobrazovať v erotických kategóriách.
Meranie konverzií
Aby ste vedeli, či je vaša inzercia na Zboží.cz skutočne efektívna, je potrebné pridať do e-shopu konverzný kód, ktorý umožní merať konverzie, teda počty a hodnoty objednávok od zákazníkov zo Zboží.
Ako na to?
Potrebné údaje k aktivácii získate v administrácii zbozi.cz. Tu po prihlásení prejdite do sekcie KAMPANE. Ďalej kliknite na odkaz SPRÁVA KAMPANE.
Po kliknutí sa obrázok zväčší
Otvorí sa vám stránka, kde kliknite na MĚŘENÍ KONVERZÍ a skopírujte vygenerované ID a PRIVÁTNY KĽÚČ.
Po kliknutí sa obrázok zväčší
V ďalšom kroku prejdite do nastavení v administrácii e-shopu, sekcia NASTAVENIA / PRODUKTOVÉ POROVNÁVAČE / ZBOŽÍ.CZ. Tu vložte údaje potrebné na meranie konverzie, Shop ID (ID prevádzky) a Privátny kľúč (Tajný kľúč), ktoré si skopírujete z nastavení na zbozi.cz. Nezabudnite uložiť.
Zbozi.cz kategórie
Pre lepšie párovanie produktov na Zbozi.cz je dobré, aby ste kategóriám svojich produktov nastavili kategórie pre Zbozi.cz. Na to slúži funkcia KATEGÓRIA ZBOŽI.CZ, ktorú nájdete v sekcii PRODUKTY / VLASTNOSTI KATEGÓRIE – záložka PRODUKTOVÉ POROVNÁVAČE.
Každej kategórii priraďte prislúchajúcu Zbozi.cz kategóriu.
Ak chcete zvolenú kategóriu pre Zbozi.cz vymazať, kliknite na tlačítko RESETOVAŤ.
Tag je možné použiť na zvýraznenie ponuky medzi ostatnými obchodmi v porovnávači Zbozi.cz. Ale pozor, je možné použiť len jednu z hodnôt pre celú kategóriu produktov. Nemožno teda kombinovať viac výhod naraz. Môžete vybrať jednu z nasledujúcich možností: Prodloužená záruka, Příslušenství zdarma, Pouzdro zdarma, Dárek zdarma, Voucher na další nákup alebo Montáž zdarma.
Ukážka zobrazenia EXTRA MESSAGE v zozname obchodov pod produktom:
Dodacia lehota (delivery_date)
Ak si prajete pre všetky produkty nastaviť jednotnú dodaciu lehotu (zadávate len číslo = počet dní, napr. 0 znamená, že tovar je na sklade ihneď k dodaniu, 7 = tovar je dostupný do 7 dní), môžete tak urobiť v základných nastaveniach pre Zboží.cz v NASTAVENIA / PRODUKTOVÉ POROVNÁVAČE / ZBOŽÍ.CZ
Dodaciu lehotu je možné zadať aj podľa konkrétnych statusov, k dispozícii máte rozhranie NASTAVENIA / SKLAD / STATUSY / záložka PRODUKTOVÉ POROVNÁVAČE: