Sklik remarketing a konverzie
Ak máte českú jazykovú verziu eshopu a platíte si reklamu v Skliku, nastavte si meranie konverzií podľa nasledovných inštrukcií:
V sekcii NASTAVENIA / MARKETING A PPC / SKLIK vložte hodnotu Conversion ID (konverzný kód pre objednávku)
Conversion ID nájdete v meracom kóde od Skliku:
Napríklad:
Nastavenia nezabudnite uložiť!
Sklik remarketing
Ak využívate remarketing v Skliku, zakliknite SKLIK REMARKETING a vložte hodnotu RETARGETING ID z Vášho retargetingového kódu a tiež CONVERSION ID z meracieho kódu.
Napríklad:
Sklik retargeting v systéme Flox podporuje pokročilý retargeting, čo zabezpečuje vloženie potrebných kódov do stránok kategórií produktov, detailu produktu, nákupného košíka a do stránky ktorá sa zobrazí zákazníkovi po dokončenia objednávky.
Poznámka:
Ak je potrebné vložiť konverzný kód na konkrétnu podstránku, využite blok HTML kód. Sem treba vložiť celý HTML kód nie len Conversion ID.