Live chat
Priblížte sa vašim zákazníkom ešte viac, zriaďte si live chat! BiznisWeb umožňuje vložiť do webu live chat rôznych poskytovateľov.
Čo je live chat?
Prostredníctvom Live chatu (online podpora) môžete komunikovať (písať si, chatovať) s vašimi zákazníkmi práve v tej chvíli keď vás potrebujú (napr. ihneď získať informácie o službe či produkte, ktorý poskytujete). Na vašej stránke sa neustále zobrazuje tlačidlo s Live chatom, ktoré je online alebo offline v závislosti od toho či ste prihlásení a pripravení odpovedať vašim zákazníkom.
Poskytovatelia Live chat služieb:
Ako to funguje?
Návštevník príde na vašu webovú stránku či e-shop a v prípade otázok jednoducho klikne na tlačidlo Livechatu, ktoré ho spojí s vami (v prípade, že ste online - prístupní). Do Live chat administrácie, vám o tom príde správa, kde sa môžete rozhodnúť či komunikáciu prijať, odmietnuť, posunúť ho na ďalšieho operátora...
V prípade vašej neprítomnosti je aktívne tlačidlo offline. V takomto prípade vám môže klient poslať správu, ktorá sa doručí na vami určený e-mail.
Live chat si objednajte (alebo iba otestujte na xxx dní) u poskytovateľa, viď zoznam vyššie. Ten vám na mail pošle prihlasovacie údaje a tiež kód, ktorý je potrebné si vložiť do administrácie vašej stránky.
Ako pridať Live chat do e-shopu alebo na webovú stránku?
V administácii otvorte ľubovoľnú stránku a aktivujte nový blok.
V Rozšírených vyberte HTML kód, ako Oblasť zvoľte Pätu stránky a Uložte.
Otvorte si tento blok a do okna Upraviť HTML kód vložte kód, ktorý vygeneroval systém poskytovateľa Live chatu.
Ak si želáte, aby sa tento blok s Live chatom zobrazoval na každej podstránke, potom v Nastavení bloku, označte v riadku Globálny blok políčko - Zobraziť blok na všetkých stránkach.
Nastavte tiež Klasifikáciu súkromia - klasifikácia súkromia zabraňuje spusteniu skriptu v prípade, že návštevník neudelil súhlas s danou skupinou cookies. Bližšie informácie k jednotlivým možnostiam nájdete v návode na Cookies lištu.
Blok Uložte.
Hotovo, tlačidlo s livechatom sa zobrazuje na vašich stránkach.
V administrácii live chatu sa prihláste ako operátor a nastavte sa do stavu online.