Google Ads remarketing - pôvodné nastavenie
Čo je to remarketing?
Remarketing vám umožňuje osloviť návštevníkov, ktorí v minulosti navštívili Vašu web stránku a týmto návštevníkom zobraziť Vašu reklamu.
Vaši návštevníci sa rozhodujú pred kúpou služby, či produktu dlhší čas. Napríklad 15 dní. V prvý deň navštívia eshop a počas ďalších 14 dní navštívia x iných eshopov, porovnávajú, čítajú články. Po 15 dňoch na ponuku od Vás možno už aj zabudli. Vy sa ale klientom môžete stále pripomínať vďaka remarketingu.
Viac o remarketingu sa dozviete na našom blogu: http://podnikanie-blog.sk/2012/10/co-je-remarketing-alebo-viac-muziky-za-menej-penazi/
Ako nastaviť remarketing vo FLOX 3?
POZOR: začiatkom októbra 2017 Google postupne začal implementovať do nového rozhrania Ads tzv. Globálnu značku webu a útržok udalosti - "Útržok udalosti a globálna značka webu sa funkčne dopĺňajú a umožňujú sledovať konkrétne remarketingové udalosti. Tieto útržky nahrádzajú predchádzajúcu remarketingovú značku."
Pripravili sme pre vás nový návod. Pôvodné nastavenia a kódy, ktoré ste vkladali pred októbrom 2017 sú aktívne a môžete ich aj naďalej využívať. Implementácia globálnej značky sa týka len novo vytvorených účtov v Google Ads.
Rozhranie pre nastavovanie remarketingu – klasického i dynamického nájdete v sekcii
NASTAVENIA / MARKETING a PPC / GOOGLE ADWORDS.
Tu stačí vyplniť hodnoty Conversion ID a zakliknúť REMARKETING ACTIVE. Nezabudnite nastavenie uložiť.
Ak chcete nastaviť aj konverzie, postupujte podľa návodu: Google Ads konverzie
1. Conversion ID získate z vášho remarketingového kódu – napr.:
2. Z konverzného kódu pre objednávku si skopírujte hodnotu "label"(v prípade, že nastavujete aj konverzie), napr.:
Na čo slúži CUSTOM BUSINESS TYPE?
Ide o zmenu parametrov v zdrojovom kóde v detaile produktov. Využitie je napr. v dynamickom remarketingu. Pre potreby dynamického remarketingu je potrebné používať hodnoty dynx a nie ecomm. Takže ak zaškrtnete custom business type, túto podmienku budete spĺňať.
Ak je custom business type aktívny v zdrojovom kóde je:
<script type="text/javascript">
var google_tag_params = {
dynx_itemid: '4883',
dynx_pagetype: 'other'
,dynx_totalvalue: 188 };
</script>
Ak nie je aktívny, v zdrojovom kóde nájdeme:
<script type="text/javascript">
var google_tag_params = {
ecomm_prodid: '4883',
ecomm_pagetype: 'product'
,ecomm_totalvalue: 188 };
</script>
Upozornenie:
V prípade, že máte viacero jazykových verzií, vygenerujte si v Google Ads samostaný kód pre meranie konverzií: