Storno vlastnej objednávky pre registrovaných užívateľov
Vaši klienti si dokážu sami vystornovať svoju objednávku, ak im to dovolíte.
Stačí v sekcii NASTAVENIA/OBJEDNÁVKY/VŠEOBECNÉ zaškrtnúť možnosť POVOLIŤ STORNO OBJEDNÁVKY PRE PREDVOLENÝ STAV OBJEDNÁVKY. Nastavenia uložte.
POZOR: Klient môže vystornovať svoju objednávku iba dovtedy, kým Vy v administrácii nezmeníte jej status. Toto opatrenie je urobené pre Vaše pohodlie, aby klienti nemohli stornovať už vyriadenú objednávku.
Storno objednávky pre Vašich zákazníkov je dostupné po prihlásení v rozhraní MOJE OBJEDNÁVKY. Klient si otvorí detail objednávky a klikne na tlačítko STORNO.
Vystornovanú objednávku zákazník vidí v zozname objednávok podfarbenú na červeno. Nepríde mu žiadny informačný e-mail o zrušení objednávky.
Po vystornovaní objednávky zákazníkom vám systém odošle o tomto kroku informáciu na váš email (resp. na email administrátora vášho eshopu).
Taktiež Vy v administrácii vidíte túto objednávku s červeným podfarbením. Po otvorení objednávky Vám systém napovie, z akého dôvodu je zablokovaná:
Blokácia objednávky sa zruší akonáhle kliknete na tlačítko ULOŽIŤ v detaile objednávky.