Odberné miesta - PACKETA
Cieľom projektu Packeta je ponúknuť internetovým obchodom nízkonákladový a efektívny spôsob dopravy ich tovaru ku koncovým zákazníkom a najširšiu sieť výdajných miest v Českej a Slovenskej republike. Viac informácii o tejto službe nájdete na webovej stránke: packeta.sk
Ako nastaviť službu Packeta v BiznisWebe?
Packetu si musíte najskôr aktivovať v administrácii v sekcii NASTAVENIA / ROZŠÍRENÉ MOŽNOSTI DOPRAVY. Tu vyberte PACKETA a zaškrtnite políčko AKTÍVNE.
Vpravo dolu kliknite na ULOŽIŤ. Teraz je potrebné pridať službu Packeta do možností dopravy.
V sekcii NASTAVENIA/OBJEDNÁVKY/DORUČENIA vytvorte NOVÝ SPÔSOB DORUČENIA s názvom Packeta.
Nastavte cenu a ostatné podmienky dopravy. Podrobný návod nájdete tu: Doprava tovaru, cena za dopravu.
V kolonke VÝDAJNÉ MIESTA vyberte PACKETA a uložte.
TIP:
Ak posielate tovar iba na Slovensko, na záložke Rozšírené - VÝDAJNÉ MIESTA vyberte položku Packeta SK. Ak máte českú alebo nemeckú jazykovú verziu vyberta Packeta CZ, resp. Packeta DE. Tento výber vyselektuje zoznam výdajných miest danej krajiny (teda iba výdajné miesta na Slovensku, v Česku alebo v Nemecku. Ak zvolíte možnosť Packeta, klientovi sa zobrazia všetky výdajné miesta, ktoré Paketa ponúka).
Ak možnosť PACKETA v nastavení dopravy nemáte, skontrolujte, či ste túto službu aktivovali v Nastavenia/Rozšírené možnosti dopravy/Packeta.
V objednávkovom formulári eshopu pribudne položka Packeta. Potom, ako klient zaklikne túto možnosť, objaví sa zoznam odberných miest. Vyhľadá a vyberie si miesto, ktoré mu najviac vyhovuje.
Ako sa aktualizujú pobočky
- Ak je aktívne "tradičné" rozloženie objednávkového formulára, pobočky sa aktualizujú z nášho systému cca 3x denne.
- Ak je aktívny "vždy viditeľný súhrn" v objednávkovom formulári, pobočky sa aktualizujú priamo cez Packetu.
Nastavenie objednávkového formulára nájdete v Nastavenie / Objednávky / Všeobecné / Rozloženie objednávkového formulára.