Späť na kategóriu
Ako nastaviť Mozilla Thunderbird?
Nižšie sa dozviete, ako si nastaviť e-mail v programe Mozilla Thunderbird. Návod platí výhradne pre systém BiznisWeb za predpokladu, že sú vaše e-maily prevádzkované na našom serveri (resp. máte ich vytvorené v administrácii BiznisWebu).
Ako si môžete e-mail založiť sa dozviete v návode "Ako pracovať s emailami".
Ak už máte e-mail vytvorený, pokračujte podľa nižšie uvedeného návodu.
Nastavenie e-mailu v Mozilla Thunderbird krok za krokom!
- Spustite prosím program Mozilla Thunderbird.
- V hornom menu kliknite na tlačítko NÁSTROJE a vyberte položku NASTAVENIE ÚČTU.
- Kliknite na AKCIA ÚČTU a vyberte PRIDAŤ POŠTOVÝ ÚČET.
- Teraz je potrebné vyplniť požadované polia:
- Vaše meno: zadajte celé Vaše meno alebo názov firmy.
- E-mail: vyplňte e-mailovú adresu - napríklad: info@vasadomena.sk
- Heslo: heslo do e-mailu, ktoré ste si nastavili v administrácii FLOX
- Následne kliknite na tlačítko POKRAČOVAŤ.
- Kliknite na tlačítko RUČNÉ NASTAVENIE.
- Vyplňte správne jednotlivé údaje:
- Pre nastavenie POP a SMTP môžete použiť jednu z uvedených možností
- 1. možnosť
- V riadku PRICHÁDZAJÚCA vyplňte:
- Typ účtu zvoľte: POP3 nie IMAP.
- Názov servera: mail.floxm.com
- Port:110, pre e-maily zabezpečené SSL vyberte port 995
- SSL: Žiadne
- Autentizácia: Heslo, zabezpečený prenos
- V riadku ODCHÁDZAJÚCA vyplňte:
- Názov servera: mail.floxm.com
- Port: 587, pre e-maily zabezpečené SSL vyberte port 465
- SSL: Žiadne
- Autentizácia: Heslo, zabezpečený prenos
- Používateľské meno: celý váš e-mail - napríklad info@vasadomena.sk
- 2. možnosť
- V riadku PRICHÁDZAJÚCA vyplňte:
- Typ účtu zvoľte: POP3 nie IMAP.
- Názov servera: mail.floxm.com
- Port:995
- SSL: SSL/TLS
- Autentizácia: Heslo, zabezpečený prenos
- V riadku ODCHÁDZAJÚCA vyplňte:
- Názov servera: mail.floxm.com
- Port: 587
- SSL: STARTTLS
- Autentizácia: Šifrované heslo
- Používateľské meno: celý váš e-mail - napríklad info@vasadomena.sk
- Objaví sa upozornenie. Zaškrtnite UVEDOMUJEM SI RIZIKÁ a kliknite na tlačítko HOTOVO.
- Váš účet je nastavený!
- Po kliknutí na položku NASTAVENIE SERVERA v ľavom menu môžete editovať nastavenia mazania e-mailov z nášho servera.
- V dolnej časti môžete nastaviť mazanie e-mailov zo servera.
- V predvolenom nastavení sú e-maily po 14 dňoch vymazané. Môžete si tiež nastaviť, aby sa správy uchovávali na serveri. Uvedomte si však, že váš priestor na serveri je kapacitne obmedzený!
- Odporúčame nastaviť uchovávanie na dobu 30 dní. E-maily budú na našom severi uchovávané 30 dní a potom sa vymažú. Naďalej budú uložené iba vo Vašom počítači!
- Následne kliknite na tlačítko OK.