Ako nastaviť Microsoft Outlook 2010?
V tomto návode sa dozviete, ako si nastaviť e-mail v programe Microsoft Outlook 2010. Návod platí iba pre e-shop a webstránku vytvorenú v BiznisWebe za predpokladu, že sú vaše e-maily prevádzkované na našom serveri (teda ich máte vytvorené v administrácii svojho webu).
Ako si môžete e-mail založiť sa dozviete v návode "Ako pracovať s emailami".
Pokiaľ už e-mail máte vytvorený, pokračujte podľa nižšie uvedeného návodu.
Nastavenie e-mailu v Microsoft Outlook 2010 krok za krokom!
- Spustite program Microsoft Outlook 2010.
- V ľavom hornom rohu kliknite na oranžové tlačítko SÚBOR.
- Kliknite na tlačítko NASTAVENIE ÚČTU.
- Následne sa otvorí karta, kde znova kliknite na NASTAVENIE ÚČTU.
- Teraz sa otvorí ďalšie okno. Tu kliknite na NOVÝ.
- Označte "Konfigurovať ručne nastavenia serveru alebo ďalší typ serveru".
- Potom kliknite na tlačítko ĎALEJ.
- Nechajte označené "E-mail na internete" a kliknite na tlačítko ĎALEJ.
- Vyplňte jednotlivé polia:
- Meno: bude sa zobrazovať príjemcovi, napríklad "Karol Novák".
- E-mail: uveďte tak, ako je založený v administrácii BiznisWebu - napríklad info@vasadomena.sk
- Typ účtu: POP3
- Server prichádzajúcej pošty: mail.floxm.com
- Server odchádzajúcej pošty: mail.floxm.com
- Používateľské meno: celý váš e-mail - napríklad info@vasadomena.sk
- Heslo: heslo do e-mailu, ktoré ste si nastavili v administrácii BiznisWebu.
Upozornenie:
Pre SSL certifikátom zabezpečené e-maily je nutné nastaviť port prichádzajúcej pošty – POP3 na 995 a SMTP – port odchádzajúcej pošty na 465, rovnako to platí aj v prípade mobilnej aplikácie pre Outlook.
- Následne kliknite na tlačítko ĎALŠIE NASTAVENIA.
- Otvorí sa nová karta, kliknite na záložku SERVER PRE ODCHÁDZAJÚCU POŠTU.
- Označte "Server pre odchádzajúcu poštu (SMTP) požaduje overenie".
- Ďalej označte "Použiť rovnaké nastavenia ako pre server prichádzajúcej pošty".
- Kliknite na kartu UPRESNIŤ.
Teraz môžete v dolnej časti nastaviť mazanie e-mailov zo servera. V predvolenom nastavení sa e-maily po 14 dňoch zmažú. Môžete si tiež nastaviť, aby sa správy uchovávali na serveri. Uvedomte si však, že váš priestor na serveri má obmedzenú kapacitu!
Odporúčame nastaviť uchovávanie po dobu 30 dní. E-maily budú na našom serveri uchované 30 dní a potom sa vymažú. Naďalej však budú uložené vo vašom počítači!
- Následne kliknite na tlačítko OK.
Teraz sa vráťte do hlavného nastavenia. Váš účet je už nastavený, kliknite na tlačítko ĎALEJ.
Prebehne test nastavenia účtu.
Ak všetko prebehlo v poriadku, kliknite na tlačítko ZAVRIEŤ. Pokiaľ sa objavili chyby, kliknite prosím TU.
- Váš účet je nastavený! Kliknite na tlačítko DOKONČIŤ.
- GRATULUJEME!
- Ak sa vám podarilo e-mail nastaviť správne, tu sa pre vás návod končí. Pokiaľ sa objavili chyby, pokračujte, prosím, ďalej.
Pri nastavení došlo k chybám! :-(
- Pokiaľ sa objaví okno znázornené nižšie, zadané heslo alebo používateľské meno nie je správne!
- Skontrolujte si, či v administrácii BiznisWebu (sekcia NASTEVENIA / E-MAILY / E-MAILOVÉ ADRESY) máte zadané rovnaké heslo, ktoré vypĺňate v Outlooku. Používateľské meno je celý váš e-mail.
- Pokiaľ sa objaví okno znázornené nižšie, nevyplnili ste správne názov servera prichádzajúcej pošty!
- Znova si prosím prejdite nastavenia a skontrolujte, či je všetko správne. Hlavne "Server prichádzajúcej pošty", pravdepodobne je toto pole vyplnené nesprávne. Musí tu byť doplnené: mail.floxm.com.
- Ak sa pri teste objavil problém s odosielaním pošty alebo vám do Outlooku pošta pricháza, ale neodcháza, bude problém s nastavením servera odchádzajúcej pošty.
- Najskôr skúste v nastavení vypnúť overené prihlásenie. V nastavení účtu kliknite na tlačítko ĎALŠIE NASTAVENIA.
- Odznačte pole "Server odchádzajúcej pošty (SMTP) vyžaduje overenie" a kliknite na OK.
- Ak pošta napriek tomu neodchádza alebo sa objavuje chyba, je možné, že váš poskytovateľ internetového pripojenia blokuje náš server odchádzajúcej pošty. Bude potrebné nastaviť server priamo podľa daného poskytovateľa pripojenia do internetu.