Prečo klientov po objednávke nezaraďuje do skupiny?
Skontrolujte si tieto nastavenia:
1. V sekcii KLIENTI v potrebnej skupine (napr. Klienti) musíte mať zaškrtnutú možnosť: ZAČLENIŤ ĽUDÍ S OBJEDNÁVKOU.
2. V sekcii DESIGN / KOMPONENTY / REGISTRAČNÝ FORMULÁR nesmie byť nula alebo skryté. To znamená, že registrácia je vypnutá a nezobrazuje sa ani tlačítko ZAREGISTROVAŤ SA. Nastavte jednu z možností Zobraziť ako výsuvné menu alebo Zobraziť ako samostatnú stránku. Ak chcete mať tlačítko ZAREGISTROVAŤ SA skryté, ale samotnú registráciu aktívnu, na skrytie tlačítka použite CSS. Viac informácií nájdete tu. V tomto prípade zostane aktívna možnosť registrácie v objednávkovom formulári.
3. V sekcii NASTAVENIA / OBJEDNÁVKY / VŠEOBECNÉ odškrtnite: SKRYŤ MOŽNOSŤ REGISTRÁCIE, pokiaľ túto možnosť máte označenú.
Váš zákazník si pri vypĺňaní objednávky môže vybrať, či sa chce aj zaregistrovať alebo nie.
- Ak zaškrtne možnosť Zapamätať si ma a poslať mi heslo, systém ho zaradí do skupiny, v ktorej máte nastavené Začleniť ľudí s objednávkou. Na e-mail mu príde heslo na prihlásenie a v administrácii (sekcia KLIENTI/SKUPINY) bude aktívny.
- Ak nezaškrtne možnosť Zapamätať si ma a poslať mi heslo, systém ho NEPRIRADÍ do žiadnej skupiny, ani ho nenájdete v sekcii Klienti/Osoby.