K produktom píšte kľúčové slová
Je jedno, v akom odvetví podnikáte. Nejasný názov produktu napr. ATMX/9634 nikomu nič nepovie. Vaši potenciálni zákazníci, ani Google nevedia, čo to znamená.
Ak ale uvediete, že sa jedná napríklad o Aku skrutkovač BOSCH 3,6 V, 1,5 Ah, aj laik hneď pochopí.
Názov produktu musí byť stručný, jasný a výstižný. Nesnažte sa do názvu produktu zakomponovať všetky vlastnosti a parametre. To isté platí aj pre URL identifikátor.
Kľúčové slová uveďte nielen v názve a popise produktu, ale napríklad aj v produktovej fotogalérii či súvisiacich článkoch.
FLOX umožňuje v rámci SEO friendly nastavení definovať unikátny nadpis a popis až do úrovne produktov.
Každá kategória má svoje vlastné kľúčové slová a SEO záložku, rovnako ako každý produkt či stránka vášho e-shopu, resp. webstránky.
Ak ste si vytvorili svoj e-shop, odporúčame návody: ako písať popisy produktov, ktoré predávajú a praktické ukážky, ako by mal úspešný popis produktu vyzerať.