Prieskum cesty: ako ľudia vo Vašom webe klikajú?
Príklad - klient mal na 4 podstránkach nezmyselné odkazy do titulnej stránky. Až tretina návštevníkov na tieto odkazy klikla, dostala sa na titulnú stránku a zostala zmätená, lebo na titulke nebol požadovaný obsah a následne návštevníci masovo odchádzali.
Čo ak práve nezmyselné odkazy spôsobujú vysokú mieru opustenia stránky? Posielate svojich návštevníkov do podstránok, ktoré sú pre Vás naozaj dôležité? Nemáte vo webe odkazy, ktoré mätú návštevníkov?
Zistite to s pomocou GA4: Prieskumu cesty, vďaka čomu získate prehľad o tom, ktoré stránky najčastejšie otvoria návštevníci webu po otvorení homepage a pomôže odhaliť správanie a prípadné problémy návštevníkov e-shopu.
Identifikujte miesto, kde návštevníci opúšťajú web pomocou vlastného prieskumu.