Aké kľúčové slová vám zarábajú?
Platíte si drahé kľúčové slová? Optimalizujete stránky a neviete, či je SEO efektívne?
Aktuálne návody od Google (2023):
GA4 Report: Akvizícia návštevnosti (odkiaľ prichádzajú noví a vracajúci sa používatelia)
GA4 Report: Kampane Google Ads v službe Analytics
GA4 Report: Návštevnosť z organického vyhľadávania na Googli (Preverte si, či máte nastavenie pre integráciu so Search console v GA4: v Knižnica - Zoznam zbierok: Search Console - Zverejniť)
GA4: Zefektívnenie reklamy v Google Ads (kontrolný zoznam pre nastavenie GA4 a Ads)
Video od Google: Ktoré zdroje prinášajú webu najväčšiu návštevnosť (GA4)
GA4: Atribúcia a atribučné modely
Google Analytics ukáže, na aké konkrétne kľúčové slová prišli vaši návštevníci a či urobili požadovanú akciu, alebo nakúpili.
Na základe týchto údajov sa môžete rozhodnúť, či budete naďalej investovať do drahých kľúčových slov, alebo naopak, že pri iných slovách pridáte rozpočet. Zistíte, na aké kľúčové slová sa oplatí robiť SEO.