Vložte čo najviac kľúčových slov do PPC kampane
Ak si neviete, aké kľúčové slová zvoliť pre Vašu PPC reklamnú kampaň, pozrite si náš návod.
Ďalšou, veľmi vhodnou, alternatívou je inzercia na konkrétne názvy produktov.
Napr. Parný hrniec TEFAL a pod.
Vybrať môžete napr. len produkty, ktoré sa Vám momentálne najviac predávajú alebo podľa vlastných kritérií.
Na škodu nie je, ak si dáte tú námahu a v rámci inzercie použijete čo najviac názvov Vašich produktov.
V administrácii e-shopu môžete vychádzať aj z kľúčových slov, ktoré ste zadali v rámci SEO záložky v detaile konkrétneho produktu (cez blok Produkty).
Kritériom pri nasadení kľúčových slov do reklamnej PPC kampane je aj vyhľadávanosť kľúčových slov. Chybou je inzerovať na vysokokonkurenčné slová, prípadne na málo vyhľadávané slová. Preto odporúčame vytvoriť si analýzu kľúčových slov, koré sa vyhľadávajú v súvislosti so zameraním e-shopu, tieto údaje dostanete ako na tácke rovno v Google Ads.
Keď už máte zoznam kľúčových slov, zvážte v reklamných textoch použitie modifikovanej voľnej zhody a dynamického kľúčového slova.
Článok: Aké sú 3 najčastejšie chyby v PPC reklame týkajúce sa kľúčových slov?