Efektívny marketing e-shopu
Využívajte svoj pracovný čas efektívne
Prioritne sa venujte zvyšovaniu návštevnosti e-shopu
Zvyšovanie návštevnosti e-shopu je kľúčovým prvkom úspechu v online prostredí. Efektívny komunikačný mix na internete zahŕňa správnu kombináciu nástrojov, ktoré pomáhajú osloviť a zaujať zákazníkov. Prepojenie týchto prvkov podporuje lepšiu viditeľnosť e-shopu a zvyšuje pravdepodobnosť konverzie.
Tu sú najúčinnejšie stratégie, ktoré vám pomôžu zvýšiť návštevnosť vášho e-shopu a maximalizovať jeho potenciál. Na jednotlivých odkazoch sa potom dočítate k téme viac.
- Pre nový e-shop je najrýchlejšia možnosť získania návštevníkov buď PPC reklama a aj produktová reklama v porovnávačoch tovaru a cien.
- Registrujte www stránky do katalógových vyhľadávačov.
- Pracujte na Onpage SEO. Tvorte obsah.
- Ako vyzerá titulka úspešného e-shopu?
- Optimalizujte e-shop pre vyhľadávače - robte SEO. Tu sú naše návody: bezplatné rady pre SEO
- Prezentujte sa na sociálnych sieťach - Facebook, Twitter, Pinterest, ... a využite Facebook remarketing za pomoci Facebook Pixel.
S týmto určite nestrácajte čas:
- posunutie loga o 1 pixel hore/dole, či zmena fontu písma na o 1 bod menší,
- ročné spúštanie webu do ostrej prevádzky, lebo stále to "nie je ono",
- registrovanie v SEO lištách - neodporúčame,
- registrovanie eshopu v tisíckach katalógov - reálne má význam registrácia len do overených katalógov (zoznam slovenských vyhľadávačov), ktoré majú svoje miesto v povedomí zákazníkov.
Aj s jednoduchým, ale funkčným webdesignom sa dá spustiť nový eshop
Zo začiatku Vám napríklad postačí aj tvorba hlavičky na mieru, neskôr, ak počet objednávok porastie, môžete investovať aj do tvorby unikátnej grafickej šablóny. Design www stránky a dôveryhodnosť e-shopu je jedným z hlavných elementov, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie zákazníkov.
Práve preto máte v BiznisWeb.sk možnosť maximálne si upraviť design e-shopu alebo www stránky.
Čas sú peniaze a platí to aj pre marketing e-shopu
Aké sú náklady na vytvorenie e-shopu a náklady na internetovú reklamu? Do akých foriem internetovej reklamy investovali začínajúci podnikatelia na internete? Dočítate sa v našom článku na blogu.
Informácií je okolo nás veľa a rýchlo zastarávajú. Ak vie niekto kvalitne šiť topánky, nemusí vedieť robiť internetovú reklamu. Tu sa oplatí najať si na online marketing internetovú agentúru, alebo osloviť niekoho, kto tomu rozumie. Keď už dáte peniaze na reklamné kampane na internete, aby to boli efektívne vynaložené prostriedky.
Článok: Ako nájsť odborníka na online marketing a na čo si dať pozor?
Máme pre vás aj ďalšie tipy pre marketingovú stratégiu e-shopu.
Výhodou CMS od BiznisWeb.sk je, že efektívne využívať čas Vám umožní aj SEO záložka vo Vlastnostiach stránky. Vypĺňajte SEO vo Vlastnostiach stránky, rovnako aj v jednotlivých otázkach zadávaných cez blok FAQ, či článkoch v rámci bloku Novinky.
Ak na web pridáte novú sekciu alebo sa rozhodnete upraviť existujúcu podstránku, informujte Google o svojich úpravách v rámci Google Search Console.
Pokračujte na ďalší článok k téme: Internetový marketing. Ako s ním začať?