Na titulke napíšte, čo predávate
Kvalitne zoptimalizovaná titulná stránka vám privedie viac zákazníkov, zvýši dôveryhodnosť e-shopu a zníži mieru okamžitých odchodov (tzv. bounce rate).
V spolupráci so skúsenými e-shopármi využívajúcimi BiznisWeb sme pre vás spísali 5 bodov, ktoré vám pomôžu naštartovať predaj a návštevnosť vášho e-shopu.
Ako vyzerá titulka úspešného e-shopu a webstránky?
- Musí byť prehľadná a dobre rozvrhnutá – návštevníci sa na nej musia rýchlo a ľahko zorientovať. Kľúčové informácie ako Kontakt, Obchodné podmienky či Možnosti dopravy preto neskrývajte do podstránok. Skvelé miesto, kde budú dobre viditeľné je aj pätička webu. Orientáciu vo vašom webe uľahčí aj blok Rázcestník alebo priamo Rázcestník do kategórií produktov.
- Dizajn i obsah korešpondujú so zameraním vášho webu – už na prvý pohľad musí byť návštevníkom jasné, čo si u vás môžu kúpiť, resp. aké služby ponúkate. V dizajne odporúčame použiť vaše autorské fotky. Na blogu o podnikaní na internete sa dočítate, ako písať kvalitné a používateľsky hodnotné texty.
- Prezentuje výhody a benefity, ktoré ponúkate. Jedná sa o tzv. predajné argumenty. Rýchlo ich zistíte zo spätnej väzby od zákazníkov, porovnaním s konkurenciou či rozhovorom so zamestnancami. Môže to byť napríklad aj bonusový systém, ktorý odmení verných zákazníkov, alebo spoľahlivý dopravca či online platby na výber.
- Obsahuje TOP produkty alebo novinky z vašej ponuky. S tým samozrejme súvisia aj pútavé produktové obrázky a produktové fotogalérie, podrobné popisy produktov, prostredníctvom ktorých si získate pozornosť návštevníkov.
- Na titulke by tiež nemal chýbať odkaz na váš blog. Píšte o tom, čo vašich zákazníkov zaujíma a trápi. Vysvetlite, ako vaše produkty, resp. služby, pomôžu vyriešiť ich problém. Popíšte, ako sa o vaše produkty majú starať, aby im vydržali čo najdlhšie. Ak neviete, o čom písať na blogu, môžete začať napríklad zodpovedaním najčastejších otázok z vášho FAQ.
Príklady titulných stránok úspešných e-shopov
Prezrite si referencie BiznisWeb.sk a ByznysWeb.cz.
Inšpirujte sa a vaša titulná stránka bude jedným z najlepších zdrojov nových objednávok a spokojných zákazníkov.
Titulná stránka môže mať unikátny grafický design. Prečítajte si viac informácií o práci so sekciou DESIGN.
Dobrá rada na záver: zabudnite na free aplikácie tipu predpoveď počasia, kalendár menín alebo kurzové lístky či prehrávače hudby. Tie na moderný e-shop rozhodne nepatriaツ.