Späť na kategóriu
Zákaznícka podpora
Zákaznícka podpora BiznisWebu je výhradne poskytovaná klientom, ktorí majú vytvorenú web stránku alebo e-shop v systéme Biznisweb, a to emailom, prostredníctvom kontaktného formulára, telefonicky alebo po rezervácii termínu na pobočke v Trenčíne.
Taktiež máte k dispozícii prehľad najčastejších otázok a odpovedí.
Telefonická podpora je k dispozícii v pracovné dni: PO - PIA: 8:00 - 16:00.
E-mail na HelpDesk: info@biznisweb.sk môžete odosielať aj z administrácie svojho webu.
Na e-mailovú komunikáciu používame helpdesk systém
- Požiadavky môžete zadávať priamo z administrácie svojej web stránky či e-shopu. Pri zaradení do systému sa každej z nich pridelí unikátne číslo. Ak sa chcete telefonicky informovať o stave riešenia, budeme toto číslo potrebovať. Uľahčíte nám tak dohľadanie ticketu a prispejete k zrýchleniu jeho vyriešenia.
- V administrácii vidíte priebeh, stav a celú históriu riešenia všetkých svojich ticketov. Rovnako viete, ktorý pracovník zákazníckej podpory BiznisWebu vašu požiadavku rieši. Pri telefonickej komunikácii tak môžete požiadať o priame prepojenie na zodpovedného pracovníka, ktorý už pozná vaše požiadavky.
Na telefonovanie využívame telefónnu ústredňu
Aké to má pre vás výhody?
- Hovory sú nahrávané, vďaka čomu si kolegovia vedia prehrať celý hovor a pripomenúť vaše otázky.
- Môžete si vypýtať konkrétneho pracovníka, s ktorým už požiadavku riešite.
- Telefónna ústredňa umožňuje prepájať hovory medzi pracovníkmi supportu.
Monitoring dostupnosti
- Dostupnosť vašich web stránok a internetových obchodov je monitorovaná 24 hodín 7 dní v týždni, ako poskytovateľom serverhostingu, tak aj našimi pracovníkmi.
- Dostupnosť monitoruje poskytovateľ serverhostingu, ktorý zabezpečuje neobmedzený dohľad a okamžite rieši problémy.
- Pre istotu máme zriadený nezávislý sms monitoring. V prípade výpadku príde sms správa aj zamestnancom BiznisWebu a tí, v súčinnosti s poskytovateľom serverhostingu, vzniknutý problém riešia.