Zmena platby a dopravy zákazníkom
Funkcia umožní zákazníkovi zvoliť iný spôsob dopravy a platby v prípade, že pôvodná platba zlyhá. Po dokončení objednávky a prípadnom presmerovaní z platobnej brány bude môcť zákazník zvoliť iný spôsob dopravy alebo platby, ktorým chce realizovať objednávku.
Aktivácia možnosti zmeny platby a dopravy zákazníkom
V sekcii Nastavenia > Objednávky > Všeobecné aktivujte možnosť Povoliť zmenu platby zákazníkom.
Zmenu uložte kliknutím na tlačidlo Uložiť.
Nastavenie statusov, pri ktorých je možné zmenu platby vykonať
Po aktivácii možnosti zmeny platby za objednávku zákazníkom je potrebné povoliť túto zmenu pre jednotlivé statusy objednávky, pri ktorých chcete ponúknuť zákazníkovi možnosť zmeny.
V sekcii Nastavenia > Objednávky > Statusy vyberte status objednávky, pri ktorom chcete zákazníkovi ponúknuť možnosť zmeny spôsobu dopravy / platby.
V nastaveniach statusu objednávky zakliknite možnosť Zmena objednávky povolená:
Nastavenia statusu uložte kliknutím na Uložiť.
TIP:
Povolenie zmeny spôsobu doručenia a platby odporúčame aktivovať pre statusy, ktoré dostanú objednávky v prípade, že zlyhá platba cez platobnú bránu ako sú ČSOB - platba zrušená, ČSOB - platba zamietnutá, B-payment - zrušená platba, B-Payment - chybná platba a ďalšie statusy platobných brán, pri ktorých nedošlo k prevodu prostriedkov.
Odkaz na zmenu platby a dopravy obdrží zákazník vášho e-shopu aj v rámci súhrnu objednávky e-mailom.