HomeCredit OneClick - splátkový predaj
Prepojte svoj internetový obchod so splátkovým systémom od spoločnosti HomeCredit. Klienti budú mať možnosť nakupovať vaše produkty na splátky. Výhody novšej verzie platobného modulu HomeCredit OneClick sú predovšetkým:
- vyplnenie registrácie iba 1x za život zákazníka,
- podpora mobilných zariadení,
- prehľadnejšie vyplnenie žiadostí.
HomeCredit OneClick je momentálne podporovaná iba v CZ a SK jazykovej verzii. V CZ jazykovej verzii je podporovaná mena CZK a v SK jazykovej verzii je podporovaná mena EUR.
Upozornenie:
V prípade akýchkoľvek problémov s implementáciou je potrebné kontaktovať priamo HomeCredit. Z našej strany nie je možné zasahovať do systému HomeCredit.
Implementácia HomeCredit OneClick
Pred samotnou implementáciou je potrebné získať všetky prístupové údaje pre prevádzku platobnej brány. Pre získanie údajov kontaktujte priamo HomeCredit.
1. V sekcii Nastavenia > Platobné brány > HomeCredit OneClick zakliknite zaklikávacie políčko Aktívne.
2. Vyplňte prístupové údaje, ktoré vám poskytol HomeCredit:
- Používateľské meno
- Heslo
- API key - slúži na zobrazenie kalkulačky v detaile produktu
- Tajný kľúč - slúži pre dekódovanie správy na status pri presmerovaní zákazníka späť do eshopu
- ProductSetCode - slúži na zobrazenie kalkulačky v detaile produktu
Kalkulačka sa zobrazuje podľa podmienok HomeCredit, teda iba pri produktoch, ktorých cena je vyššia ako 40€ / 1000Kč.
2. Režim nastavte na testovací.
3. Aby bolo funkčné presmerovanie na platobnú bránu, je potrebné zakliknúť Súlad s GDPR.
4. Nastavenia uložte kliknutím na tlačidlo Uložiť.
Po nastavení údajov sa bude automaticky zobrazovať kalkulačka v detaile produktu:
Aby bolo možné dokončiť objednávku pomocou HomeCredit OneClick, je potrebné vytvoriť spôsob platby, ktorý bude platobnú bránu používať.
1. V sekcii Nastavenia > Objednávky > Platby vytvorte nový spôsob platby.
2. Názov, cenu a popis nastavte podľa vlastných preferencií.
3. Na záložke Rozšírené vyberte vo výberovom menu Platobná brána možnosť HomeCredit OneClick
4. Spôsob platby uložte kliknutím na tlačidlo Uložiť.
UPOZORNENIE:
HomeCredit z dôvodu dodržania GDPR vyžaduje, aby pri spôsobe platby bola uvedená informácia o zaslaní údajov do systému HomeCredit. Text sa po vytvorení spôsobu platby pridá automaticky ako prvok súkromia. Bližšie informácie k nastaveniu prvku súkromia pre spôsob platby nájdete v našom návode.
Pre prechod do ostrej prevádzky kontaktujte obchodníka spoločnosti HomeCredit. Obchodník vám upresní všetky podrobnosti týkajúce sa prechodu do ostrej prevádzky. Pred prechodom bude potrebné vyplniť krátky formulár. Technické otázky vyplňte nasledovne:
- Kalkulačka splátok 1-API/2-WIDGET/3-STANDALONE. - 2-WIDGET
- Potvrdzovanie vyskladnenia DORUČENIE/ODOSLANIE tovaru cez API/Webclient? - WEBCLIENT
- Informácie o zmenách stavu objednávok NOTIFIKÁCIE/APPLICATIONDETAIL/ EMAIL+WEBCLIENT. - NOTIFIKÁCIE
- Financované čiastky pre splátky, čiastka, od ktorej sa splátky zobrazujú v detaile produktu - CZ od 1000Kč / SK od 40€
- Je klientovi ponúknutá iná platobná metóda v prípade, že ju HC zamietne - Nie
Následne v sekcii Nastavenia > Platobné brány > HomeCredit OneClick nastavte údaje pre ostrú prevádzku a políčko Režim prepnite na ostrý.
Ako funguje platobná brána HomeCredit OneClick?
Po dokončení objednávky, kde zákazník vyberie platbu prostredníctvom platobnej brány HomeCredit, bude zákazník automaticky presmerovaný do systému HomeCredit, kde vyplní svoje údaje. Následne je zákazník presmerovaný späť do e-shopu. V tomto momente dôjde v administrácii eshopu k zmene stavu objednávky podľa stavu, ktorý bol do systému zaslaný pri presmerovaní zákazníka do eshopu.
E-shop následne dostáva ďalšie hlásenia zo systému HomeCredit. Ak je úver schválený, administrátor eshopu uvidí pri objednávke v sekcii Objednávky, ktorá bola schválená, nový status HomeCredit - odoslať zákazníkovi. To je pokyn pre administrátora, že môže tovar zaslať zákazníkovi. Odoslanie zásielky je potrebné potvrdiť spoločnosti HomeCredit.