Otázka k produktu
UPOZORNENIE: tlačidlo na aktiváciu záložky pre zaslanie otázky, alebo samotná záložka sa nemusí zobrazovať na weboch s upraveným detailom produktu. V prípade, že sa vám tlačidlo alebo záložka nezobrazujú aj napriek aktívnemu nastaveniu, kontaktujte podporu.
Zákazník môže priamo v detaile produktu zaslať otázku na konkrétny produkt.
Otázka na produkt je po odoslaní zákazníkom zaslaná na e-mail administrátora eshopu.
Aktivácia otázky k produktu
Otázku k produktu je možné aktivovať alebo deaktivovať v sekcii Nastavenia > Produkty > Všeobecné zakliknutím možnosti Otázky k produktu.
Po aktivácii alebo deaktivácii kliknite v spodnej časti stránky na tlačidlo Uložiť pre uloženie zmien.
Po aktivácii sa v detaile produktu zobrazí tlačidlo, ktoré presmeruje zákazníka na záložku, kde môže poslať svoju otázku k produktu:
Záložka pre odoslanie otázky sa nachádza vedľa záložiek Galéria, Doplnkové informácie a Diskusia:
Nastavenie príjemcov zaslaných otázok
Štandardne sa otázky k produktu po odoslaní zašlú na email administrátora. V sekcii Nastavenia > Emaily a SMS > Príjemcovia je možné vytvoriť novú e-mailovú adresu alebo nastaviť doručovanie na niektorú z existujúcich adries. Stačí rozkliknúť adresu, na ktorú chcete otázky zasielať a nastaviť možnosť Otázky k produktu. Zmenu potvrďte kliknutím na tlačidlo Uložiť.